riskettan B

inga naglar kvar, alla är sönderbitna.


den här skrev jag för längesen, men jag tycker att den passar in.

Jag vill säga dig en sak, en fantastisk sak, ett ord; förlåt.

Det tomma inom mig faller sönder och kvar blir ingenting, jag vet inte vart jag ska ta vägen, gråten kommer när jag duschar i alldeles för varmt vatten, den kommer när du lägger på i örat på mig, den kommer när mina sinnen minns allt du gjort, den kommer när jag slår mig för hårt, den kommer när jag blir sårad utav mina egna misstag. Mitt misstag, förlåt igen, men det var inte så genomtänkt, förlåt, jag vill bara säga att du inte ska tycka illa om mig, jag vill bara känna mig själv säker på att man kan tycka om en person och samtidigt ta konsekvensera. Livet, det är en gåta, en stor gåta full med förhoppningar,minnen och besvikelser. Men också av glädje, tro och kärlek. Tror du på mig eller är det helt hopplöst att försöka hitta en utväg genom detta trassel?



det är bara du som läser detta, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0