Suck

Hej!

Dåliga nyheter först:
Ush vilken besvikelse som slog mig idag när jag fick reda på att jag inte fick jobbet, jag som verkligen ville ha det jobbet. Känns som om jag aldrig kommer att få ett jobb, aldrig! Nästan inte ett ända jobb har nappat för mig i Umeå, allt känns så meningslöst :( suck är verkligen jätte ledsen.

Dom goda nyheterna är lite bättre!
Varit underbart väder ute idag, som alla andra dagar här uppe! Fick med mig Robin till stranden. Det kändes verkligen bra!

Sen att mamma tobias och annie snart kommer hit!

Pappa ringde igår också och sa att dom också ville komma upp till mig! Känns så skönt att få träffa dom, är svårt att vara så långt bort från sin familj :(

Nu kollar Robin på fotboll med idiot vuvuzelavadomnuänheter skiten! suck man blir så trött i huvudet utav dom!
Så tar nog på mig en tröja och bralls och drar ut och cyklar i min ensamhet.


Maooews
/karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0