Jamen!

Hejsan hoppsan!

Otroligt seg dag måste jag ju bara säga! Blev kyckling och ris till middag medans Robin åt pizza.
Igår hände inte så mkt, va ganska fint väder men tog det lugnt, slutade med att jag somnade i fotändan av sängen tillsammans med min bok medans Robin spelade CS länge och länge!

Imorgon (måndag) ska jag upp tidigt på intervju vid Ica gourmet som kallskänka - Jag hoppas verkligen att det ska gå finfint!!

Robins intervjuare ska även dom höra av sig imorgon så man får hoppas på jobb till han med!

Han har ju varit arbetslös länge, Fast jag längst, längtar verkligen att börja jobba och göra nått av dagen istället för att sitta hemma och mögla och inte ha pengar till något!

Nu ska jag.... eeeh duscha låter bra!

Maaopowww /Karoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0